• Omega Guard,  Vitamin C,  Vivix,  Youth

    Promosi VIVIX yang sangat berbaloi

    Sudah hampir akhir April, tinggal lagi seminggu je nak mula berpuasa. Cepat je rasa masa kan. Tapi jangan risau promosi VIVIX masih berlangsung sehingga akhir bulan Jun. Memang berbaloi- baloi jika dapatkan sekarang. Bagi yang sudah mengamalkan mungkin tidak perlu…

  • Vivix

    Masalah Mati Pucuk Punca Penceraian

    Lelaki yang mandul sering kali dikaitkan dengan masalah mati pucuk. Kajian di Malaysia sekitar tahun 1997-1998 membuktikan 1.7 juta lelaki yang berusia 40 tahun keatas mengalami masalah mati pucuk. Tidak hairanla semakin banyak penceraian disebabkan mati pucuk. Jom kenali masalah…

  • Kolagen

    Kolagen selamat atau tidak? Makin cantik atau makin sakit?

    Kaum perempuan dengan kolagen memang tidak dapat dipisahkan. Apa saja produk kolagen mesti nak cuba kan. Tapi betul ke kolagen yang dimakan tu betul-betul selamat atau memudaratkan. Ramai wanita terutamanya, memilih kolagen sebagai makanan tambahan dan semestinya kolagen memang terkenal…

  • Youth

    Penjagaan Muka yang Selamat

    Penjagaan muka Youth ni diberi nama sesuai dengan fungsinya untuk memudakan kembali kulit dari tahap sel. Kajian dijalankan selama 8 tahun untuk menghasilkan produk penjagaan kulit yang terbaik ini. Bukan setakat saintis Shaklee je terlibat tetapi pakar kulit terkemuka dunia…

  • Youth

    Lebam Bawah Mata sebab Keturunan Arab

    Waktu belajar dulu, sahabat baik aku suka menyakat, bila orang tanya aku ni orang Penang ke? yela muka gelap gelap gitu, hidung mancung sikit. hahaaha.. Tapi dia akan jawab, “Dia ni mak dia keturunan Arab, ayah dia keturunan Penang” Memang…

  • Vivix

    Tekanan darah tinggi bahaya atau tidak?

    Penyakit darah tinggi sering menyerang di kalangaan masyarakat kita. Walaubagaimana pun, ramai yang tidak menyedari mereka sebenarnya menghidap darah tinggi. Ini kerana, penyakit darah tinggi tidak menunjukkan simptom yang ketara selama beberapa tahun. Anda rasa sihat walaupun sebenarnya tekanan darah…

  • GLA,  Vivix

    Stabilkan Period secara Semulajadi

    Sejak berkahwin awal tahun 2013, period atau haid aku tiba tiba tak normal. Awal-awal buat tak tahu je tapi bila makin lama makin risau. Untuk mengandung, aku perlu period. Stress, kecewa semua ada dalam diri. Pada awalnya, aku hanya pergi…

  • travel

    Bus Ipoh ke KLIA

    Baru-baru ini, kami semua isteri menunaikan umrah. Umrah kami bertarikh 26 Februari 2019. Kami memilih pakej Andalusia untuk umrah kali ini. Boleh baca artikel berkenaam pakej ini, https://zatiramlee.com/pakej-umrah-andalusia-terbaik/ Penerbangan kami dari KLIA ke Jeddah pada pukul 10.10 pagi. Nak gerak…

  • Vitamin C,  Vivix

    Atasi PCOS jika tidak mahu Kencing Manis.

    PCOS adalah penyakit yang menyerang wanita. Selalunya PCOS dapat dikenal pasti jika seseorang itu mengalami masalah kesuburan. Boleh baca lebih lanjut berkenaan PCOS di artikel di bawah, https://zatiramlee.com/saya-dan-suami-sudah-berkahwin-6-tahun-lebih-setiap-pasangan-mesti-idamkan-anak-kan/ https://zatiramlee.com/pcos-punca-tidak-subur-kenali-punca-dan-simptomnya/ https://zatiramlee.com/cara-mengatasi-pcos-secara-semulajadi Asalnya PCOS berkaitan dengan hormon, tetapi jika dibiarkan ia boleh…