• Vitamin C,  Vivix

    Atasi PCOS jika tidak mahu Kencing Manis.

    PCOS adalah penyakit yang menyerang wanita. Selalunya PCOS dapat dikenal pasti jika seseorang itu mengalami masalah kesuburan. Boleh baca lebih lanjut berkenaan PCOS di artikel di bawah, https://zatiramlee.com/saya-dan-suami-sudah-berkahwin-6-tahun-lebih-setiap-pasangan-mesti-idamkan-anak-kan/ https://zatiramlee.com/pcos-punca-tidak-subur-kenali-punca-dan-simptomnya/ https://zatiramlee.com/cara-mengatasi-pcos-secara-semulajadi Asalnya PCOS berkaitan dengan hormon, tetapi jika dibiarkan ia boleh…

  • Uncategorized,  Vitamin C,  Vivix

    Cara Mengatasi PCOS secara Semulajadi

    Sebelum ini aku pernah membangkit isu PCOS ini. Tujuannya supaya dapat membantu golongan wanita yang masih tidak hamil setelah bertahun-tahun kahwin. Ramai tidak sedar sebenarnya mereka sedang menghadapi masalah PCOS. Sebagai penghidap PCOS saya rasa bertanggungjawab berkongsi dengan anda semua…

  • Uncategorized

    PCOS punca tidak subur. Kenali punca dan simptomnya.

    PCOS atau nama panjang nya Polycystic Ovary Syndrome¬†¬†merupakan masalah yang dihidapi oleh wanita. Dalam satu kajian 70 % wanita tidak tahu mengalami masalah ini sehingga la dia mengalami kesukaran untuk hamil. Apa kaitan PCOS dengan tidak subur? Semasa kitar menstruasi,…

  • Uncategorized

    Rawatan PCOS dan Kehamilan dengan Dr Hamid Arshat

    Assalamualaikum. InsyaAllah hari ni zati nak sambung share treatment apa yang zati lakukan untuk mengatasi masalah PCOS. Setelah mendapat rawatan daripada Dr raofah, zati cuba minta pendapat dengan Dr lain pula. Kali ni kami buat appoinment dengan Dr Hamid Arshat.…

  • Uncategorized

    TIPS MENGATASI MASALAH PCOS AGAR CEPAT HAMIL

    Saya dan suami sudah berkahwin 6 tahun lebih. Setiap pasangan mesti idamkan anak kan. Macam tu juga la kami. Macam macam usaha kami buat supaya cepat hamil. Pelbagai rawatan dah pergi. Asal orang cakap je tempat tu bagus, pergi. Tradisional,…